شناسنامه محصول
شبح گری استیل
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

شبح گری استیل

(Greysteel's Ghost)
نویسنده: رابرت ساترلند (Robert Sutherland)
ترجمه: نسرین وکیلی
ناشر: قطره
سال نشر: 1391 (چاپ 1)
قیمت: 9000 تومان
تعداد صفحات: 252 صفحه
شابك: 978-600-119-521-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'شبح گری استیل':

خیلی سریع اتفاق افتاد: اتومبیلی به ناگاه پیچید، با پدر فیونا برخورد و به سرعت فرار کرد. این یک تصادف بود؟ یا هشداری بود به کوین و عموزاده‌ی اسکاتلندی‌اش، فیونا که برگردند؟ کوین به اسکاتلند آمده تا با عمو و عموزاده‌ی خود در دشت‌ها و خلنگزارهای آن‌جا رهنوردی کند. پدر فیونا نمی‌خواهد شکستگی پایش مانع تفریح آن‌ها شود و از آن‌ها می‌خواهد به راه‌شان ادامه دهند.
شکستگی پای پدر فیونا حداقل مشکلی است که برای آن‌ها پیش آمده است و مشکلات دیگر در راهند. فیونا و کوین به ناچار درگیر توطئه‌ی آدم‌ربایی می‌شوند و به دام توطئه‌گرها می‌افتند. وقتی همه‌ی مقدمات برای فرار آن‌ها آماده می‌شود، در می‌یابند در میانه‌ی دسیسه‌ای مرگبار و رمزآلود اسیر هستند و باید هرچه سریع‌تر خود را به آن سوی خلنگزار برسانند. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"هواپیما بر فراز آتلانتیک شمالی، تاریکی شب را می‌شکافت. پسر هیجان‌زده‌تر از آن بود که به خواب رود. پس چراغ بالای سرش را روشن کرد و ساکش را از زیر صندلی جلو خود بیرون کشید.
نیازی نبود قسمت اصلی ساک را باز کند. کتابی که می‌خواست در جیب کناری بود و در دسترس. کتاب کوچکی بود با جلد پیچازی سیاه‌رنگ که یک راه قرمز پهنی روی آن را پوشانده بود. عنوان کتاب کلن گان بود با تصویر مشتی که شمشیری را تاب می‌داد و نیز عبارت "Aut pax, Aut Bellum"، "جنگ یا صلح" بر روی آن ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!