بخريد و بخوانيد ...
جامعه‌شناسی For Dummies
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

جامعه‌شناسی For Dummies

(Sociology For Dummies)
نویسنده: جی گیبلر (Jay Gabler)
ترجمه: مهدی شفقتی
ناشر: آوند دانش
سال نشر: 1396 (چاپ 3)
قیمت: 130000 تومان
تعداد صفحات: 338 صفحه
شابك: ?
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 6 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'جامعه‌شناسی For Dummies':

جامعه‌شناسی عبارت است از پژوهش‌های علمی درباره‌ی تعامل انسانی و اجتماعی. چه در یک دوره‌ی آموزشی در رشته جامعه‌شناسی ثبت‌نام کرده باشید، چه بخواهید بدانید که مفاهیم رایج در رشته‌ی جامعه‌شناسی چه کاربردی در زندگی شخصی یا حرفه‌ای شما دارند، این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه ساخت اجتماعی و ساختار فرهنگی جامعه را تحلیل کنید.
موضوعاتی که در این کتاب با آنها آشنا می‌شوید عبارتند از: تاریخچه‌ی تکوینی علم جامعه‌شناسی، جنبش‌های اجتماعی و جامعه‌شناسی سیاسی، ارزش وجودی و اهداف عینی مراکز مطالعات نظری و نهادهای پژوهشی، توصیه‌های کاربردی برای عینی‌اندیشی درباره‌ی جهان پیرامون، افول اعتبار "سرآمدان سه‌گانه‌ی علم جامعه‌شناسی" - کارل مارکس، امیل دورکیم و ماکس وبر، شیوه‌های مناسب برای پی گرفتن پژوهش‌های جامعه‌شناختی، نقش‌هایی که نژاد، جنسیت، و مذهب در جامعه‌شناسی ایفا می‌کنند و ... بسیاری مطالب دیگر. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 حسين ميرشجاعيان حسيني:  کتاب خوبی است که مناسب مخاطب عام است. ترجمه کتاب نیز روان است. تنها نقطه ضعف کتاب غلط‌های تایپی در سراسر کتاب و چاپ با کاغذ کاهی است که با قیمت کتاب تناسب ندارد.