بخريد و بخوانيد ...
خیلی خوشبختم خانوم صادقی!

خیلی خوشبختم خانوم صادقی!

نویسنده: علیرضا مجابی 
ناشر: روشنگران
سال نشر: 1385 (چاپ 1)
قیمت: 2000 تومان
تعداد صفحات: 160 صفحه
شابك: 964-8564-65-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 15 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (2.5 امتیاز با رای 4 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'خیلی خوشبختم خانوم صادقی!':

رسول نوجوان پانزده شانزده ساله‌ای است که بعد از جدایی پدر و مادرش با مادربزرگ خود در یکی از شهرستانها زندگی می‌کند. او متوجه تغییرات دوران بلوغ در خود شده است و از صحبتهای درگوشی بزرگترها می‌فهمد که بالغ شده است و حالا می‌خواهد بداند این "بالغ شدن" یعنی چی ... سوالات خود را با اطرافیان در میان می‌گذارد و طبیعتاً چون اینجا ایران است و در این زمینه پرده‌پوشی صورت می‌گیرد، جوابهای نامربوطی دریافت می‌کند ... (خلاصه داستان از وب سایت "میله بدون پرچم" برگرفته شده است)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"نه این که موضوع فقط برای من اتفاق افتاده بود و هیچ کس از چیزی خبر نداشت ... نه به هیچ وجه، در اصل من اولین کله‌پوکی بودم که تصمیم گرفته بودم در باره‌اش فکر بکنم و رد داستان را بگیرم تا از بلایی که به سرم آمده بود سر در بیاورم و تا جایی که ممکن بود، بدون ترس در باره‌ی آن حرف بزنم. بقیه حتی اگر مامور شهربانی هم بالای سرشان می‌گذاشتی و هفت شب و هفت روز از آب و غذا محرومشان می‌کردی حاضر نبودند کلمه‌ای بروز دهند.
بک بار دیگر خودم را توی آینه برانداز کردم و از قیافه‌ی هشلهفی که آن روزها پیدا کرده بودم، چندشم شد؛ پشت لبم سیاه شده بود - مثل پرکلاغ، دماغم باد کرده بود - عینهو خرطوم فیل و لنگ‌هایم دراز شده بود - اندازه‌ی لنگ زرافه. یک دلقک به تمام معنی با پاهای دراز و شلوارهای کوتاه که تا آن روز هفتاد و پنج عدد جوش قزمیت روی بینی و لبم ظاهر شده بود ..."

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را می‌توانید اینجا و اینجا و اینجا و اینجا بیابید.

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 محمد پيرو:  موضوع بسیار خوبی انتخاب شده بود شروع خیلی خوبی داشت ولی دست آخر زیادی کش پیدا کرد بدون اینکه پیشنهاد خوبی داده باشد.