شناسنامه محصول
اعترافات یک عکاس

اعترافات یک عکاس

نویسنده: بنفشه حجازی 
ناشر: روشنگران
سال نشر: 1388 (چاپ 1)
قیمت: 15000 تومان
تعداد صفحات: 160 صفحه
شابك: 978-964-8564-99-0
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'اعترافات یک عکاس':

سهراب، عاشق همسرش زینا بود و به خاطر او عکاس شده بود. آنها زندگی خوبی داشتند، تا این که بیماری سرطان ناشی از جنگ در جسم سهراب بیدار شد. او وانمود کرد که برای مدتی به خاطر کار از زینا دور می‌شود تا بتواند به تنهایی درد این بیماری را تحمل کند. اما ... (خلاصه داستان از booki.ir برداشت شده)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"عاشق زنی بودم که زیاد سفر می‌کرد؛ زیاد می‌خندید؛ زیاد گریه می‌کرد؛ زیاد فکر می‌کرد؛ زیاد می‌دید اما تنها کسی را که هیچ وقت ندید من بودم. دوستش داشتم. به دنبالش می‌رفتم. گاه مثل یک دوست گاه مثل یک جاسوس؛ و گاهی حتی مثل یک دشمن.
برای با او بودن، زیاد سعی کردم و زیاد درد کشیدم. زیاد دویدم اما خسته نشدم برای این که روزی به او بگویم چقدر دوستش داشته‌ام و برای با او بودن چه‌ها کشیده‌ام.
روزها و شب‌ها در تمام لحظاتی که حرف می‌زد، ساکت بود، کار می‌کرد، خسته بود، به یک جا زل زده یا در گردش بود با دوربینم او را می‌دیدم.
به خاطر او عکاس شدم. در عکاسخانه کار کردم. پرتره گرفتم، منظره شکار کردم. در خیابان‌ها تمرین کردم مثل یک عکاس دوره‌گرد. چند نوع دوربین خریدم با لنزهای قوی. با او همسفر شدم بدون این که بفهمد. عکس‌هایی از او می‌گرفتم که خودم ظاهر می‌کردم. سیاه و سفید. رنگی‌ها را که به لابراتوار می‌دادم و هر بار به یک لابراتوار، می‌مردم و زنده می‌شدم تا چاپ می‌شد و خیال من از کیفیت آن‌ها راحت ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!