بخريد و بخوانيد ...
فراسوی اینشتین
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

فراسوی اینشتین

(Beyond Einstein: The Cosmic Quest for the Theory of the Universe)
نویسنده: میکیو کاکو (Michio Kaku)
ترجمه: رضا خزانه
ناشر: فاطمی
سال نشر: 1394 (چاپ 4)
قیمت: 20500 تومان
تعداد صفحات: 256 صفحه
شابك: 964-318-346-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'فراسوی اینشتین':

... این کتاب تاریخ زنده‌ی مختصر و هیجان‌انگیزی از پیشرفت علم فیزیک مخصوصا فیزیک نظری در قرن بیستم است. هدف نویسنده این بوده که این کتاب برای قشر وسیعی از علاقه‌مندان به فیزیک قابل استفاده باشد. در این راستا، نویسنده کوشش کرده است که پیشرفت سریع این دانش در قرن بیستم را به زبانی ساده ولی جامع نقل کند و در عین حال از شرح جزئیاتی که به مفاهیم پیچیده و زبان ریاضی می‌انجامد، اجتناب ورزد. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"نظریه جدیدی پایه‌های فیزیک جدید را به لرزه درآورده است. این نظریه، مفهوم‌های بسیار مورد علاقه؛ ولی کهنه را درباره جهان ما مورد تجدیدنظر قرار داده و آن را با ریاضیات جدیدی که زیبایی و ظرافت آن هیجان‌انگیز است، جایگزین کرده است. با وجود اینکه هنوز مسائل حل نشده‌ای درباره این نظریه وجود دارد، شوق و هیجان قابل درکی، فیزیکدانها را فراگرفته است. در سراسر جهان، پیشروان علم فیزیک اعلام می‌کنند که ما شاهد آفرینش یک فیزیک جدید هستیم.
این نظریه "ابرریسمان‌ها" نام گرفته است. یک رشته کشفیات حیرت‌انگیز فیزیک در دهه گذشته، موجب اوج گرفتن توسعه این نظریه شده و نوید می‌دهد که شاید ما بالاخره در حال نزدیک شدن به نظریه یگانگی میدانها باشیم. چارچوب ریاضی جامعی که به یگانگی تمام نیروهای شناخته شده جهان خواهد انجامید ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!