شناسنامه محصول
از پائولو کوئلیو متنفرم!

از پائولو کوئلیو متنفرم!

نویسنده: حمیدرضا امیدی سرور 
ناشر: آموت
سال نشر: 1390 (چاپ 1)
قیمت: 9000 تومان
تعداد صفحات: 400 صفحه
شابك: 978-600-91542-8-9
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'از پائولو کوئلیو متنفرم!':

کتاب داستان رضا، نویسنده‎ای ناموفق و تلخ‎اندیش را روایت می‌کند که در دنیای ذهنی خود تنهایی را تقدیری گریزناپذیر می‎داند. او در یک میهمانی دوستانه با غزل آشنا می‎شود، دختری زیبا و غمگین که در تلاش است معنای حقیقی عشق را دریابد. رضا به غزل دل می‎بازد، اما تنها فرصت‎های اندکی پیش روی دارد تا توجه غزل را به خود جلب کند، غزل در تردید دودلی، گاه او را به خود می‎خواند و گاه او را از خود می‎راند. رضا می‎کوشد راز تردید او را دریابد، غافل از وجود رقیبی قدرتمند که حضورش بر رابطه آنها سایه انداخته است، باز شدن پای رضا به این میدان او را با آدمهایی روبه‎رو می‌کند که هریک به نوعی در جستجوی آرزوها و ایده‎آل‎های خود هستند. (خلاصه داستان از وب سایت ایسنا برگرفته شده است)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"در این دنیای پست پر از فقر و مسکنت، برای نخستین بار گمان کردم که در زندگی من یک شعاع آفتاب درخشید - اما افسوس این شعاع آفتاب نبود، بلکه فقط یک نوع پرتو گذرنده، یک ستاره پرنده بود که به صورت یک زن یا یک فرشته به من تجلی کرد و در روشنایی آن یک لحظه، فقط یک ثانیه همه بدبختی‌های زندگی خودم را دیدم و به عظمت و شکوه آن پی بردم و بعد این پرتو در گرداب تاریکی که باید ناپدید بشود دوباره ناپدید شد - نه نتوانستم این پرتو گذرنده را برای خودم نگه دارم ..."

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را می‌توانید در اینجا و اینجا و اینجا بیابید.

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 گلناز گرايلي:  فکر کنم اولین بار بود که رمان عشقی به قلم آقایون می‌خوندم. جالب بود. داستان یه زمختی مردونه داشت. فقط با یه موضوع مشکل داشتم: نمی‌دونم چه اصراری داشت لابلای خطوط داستان، محجبه بودن قهرمان زن داستان رو گوشزد کنه