شناسنامه محصول
وحشت در آمیتی‌ویل
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

وحشت در آمیتی‌ویل

(The Amityville Horror)
نویسنده: جی انسون (Jay Anson)
ترجمه: محمدرضا ملکی
ناشر: قطره
سال نشر: 1390 (چاپ 1)
قیمت: 6500 تومان
تعداد صفحات: 251 صفحه
شابك: 978-600-119-391-0
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (1 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'وحشت در آمیتی‌ویل':

جورج و کتی لوتز به همراه سه فرزند خود به خانه‌ای بزرگ در آمیتی‌ویل نقل مکان می‌کنند، منطقه‌ای روستایی در اطراف نیویورک. حدود یک سال پیش از آمدن این خانواده به آمیتی‌ویل، فردی به نام رونالد 6 عضو خانواده‌اش را با شلیک گلوله در همین خانه از پای درآورده بود و حالا اعضای جدید این خانه با حوادث و صحنه‌هایی عجیب روبه‌رو می‌شوند که به گمانشان، به قتل همان افراد مربوط می‌شود.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"جورج و کتی لوتز در روز 18 دسامبر 1975، به خانه‌ی شماره‌ی 112 خیابان اوشن اسباب‌کشی کردند و 18 روز بعد وحشت‌زده از آن‌جا گریختند.
جورج لوتز، 28 ساله اهل دیر پارک در لانگ‌آیلند از ارزش ملک و زمین به خوبی آگاه بود. مالک یک شرکت پیمایش زمین یعنی شرکت ویلیام اچ پری با افتخار به اطلاع دیگران می‌رساند که شغل او یک حرفه‌ی خانوادگی است که ابتدا به پدربزرگ، سپس به پدر و اکنون به خود او تعلق داشت. در فاصله‌ی ماه‌های ژوئیه تا نوامبر، او و همسرش کتلین 30 ساله، بیش از پنجاه خانه را در سواحل جنوبی جزیره دیده بودند تا اینکه تصمیم گرفتند در مورد آمیتی‌ویل هم بررسی کنند. در محدوده‌ی سی تا پنجاه هزار دلار، هیچ خانه‌ای انتظارات آن‌ها را که شامل اشراف خانه بر آب و امکان انتقال محل کار جورج به آن بود، برآورده نمی‌کرد …"

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 مريم بابك‌كيا:  واقعا علت ارسال این کتاب را نمی فهمم. خواندن این کتاب باعث ترس و توهم شدید در من شد.