بخريد و بخوانيد ...
بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم

بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم

نویسنده: نادر ابراهیمی (Nader Ebrahimi)
ناشر: روزبهان
سال نشر: 1395 (چاپ 31)
قیمت: 11000 تومان
تعداد صفحات: 112 صفحه
شابك: 978-964-5529-34-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 40 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3.67 امتیاز با رای 6 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم':

کتاب در حقیقت گفت و گوی عاشقانه یک پسر با خود و با یاد و خیال معشوق 11 سال پیش‌اش می‌باشد. گفت و گوها و برداشت‌های پسر از وقایع و زندگیش در این 11 سال دوری از هلیا (عشقش) و سال‌های با هم بودنشان.
کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"… بخواب هلیا، دیر است. دود دیدگانت را آزار می‌دهد. دیگر نگاه هیچ‌کس بخار پنجره‌ات را پاک نخواهد کرد. دیگر هیچ‌کس از خیابان خالی کنار خانه‌ی تو نخواهد گذشت. چشمان تو چه دارد که به شب بگوید؟ سگ‌ها رویای عابری را که از آن‌سوی باغ‌های نارنج می‌گذرد پاره می‌کنند. شب از من خالی‌ست هلیا. گل‌های سرخ میخک، مهمان رومیزی طلایی‌رنگ اتاق تو هستند؛ اما گل‌های اطلسی، شیپورهای کوچک کودکان. عابر در جستجوی پاره‌های یک رویا ذهن فرسوده‌اش را می‌کاود. قماربازها تا صبح بیدار خواهند نشست، و دود، دیدگانت را آزار خواهد داد. آنها که تا سپید صبح بیدار می‌نشینند ستایشگران بیداری نیستند. رهگذر، پاره‌های تصورش را نمی‌یابد و به خود می‌گوید که به همه‌چیز می‌شود اندیشید، و سگ‌ها را نفرین می‌کند. نفرین، پیام‌آور درماندگی‌ست و دشنام برای او برادری‌ست حقیر …"

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را می‌توانید در اینجا بیابید.

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 صبا قاسمي:  این کتاب یکی از کتاب های "سه گانه عاشقانه" این نویسنده‌ست. داستانی بسیار احساس‌برانگیز و خاص با پرش‌های پی در پی و البته دل‌نشین به گذشته و حال. بسیار از خوندنش لذت بردم و تا الان که به چند نفر از دوستام معرفی کردم و اونها هم مطالعه کردند همین نظر را داشتند.

 كيوان سيار كاوردي:  من کلا با سبک نوشته‌های آقای ابراهیمی ارتباط برقرار نمی‌کنم. خصوصا نوشته‌های شعرگونه‌ی ایشان