شناسنامه محصول
قتل در زمین گلف
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

قتل در زمین گلف

(The Murder on the Links)
نویسنده: آگاتا کریستی (Agatha Christie)
ترجمه: محمدعلی ایزدی
ناشر: هرمس
سال نشر: 1401 (چاپ 7)
قیمت: 68000 تومان
تعداد صفحات: 276 صفحه
شابك: 978-964-363-473-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'قتل در زمین گلف':

کاپیتان هستینگز در قطاری که او را از پاریس به لندن می‌برد با خانم جوانی به نام سیندرلا آشنا می‌شود. سندرلا به هستینگز می‌گوید بندباز و هنرپیشه است و خواهرش اخیرا ناپدید شده و برای همین هم او خیلی نگران است و هستینگز دوستش هرکول پوآرو را برای کمک به او معرفی می‌کند.
در لندن پوآرو به محض اینکه هستینگز را می‌بیند به او اطلاع می‌دهد که از یک مشتری احتمالی به نام پل رینالد نامه‌ای دریافت کرده و مشتری مذکور در نامه از او خواسته در مورد موضوعی کمکش کند. هستینگز همین که اسم رینالد را می‌شنود می‌فهمد که این شخص میلیونر معروفی در آمریکای جنوبی است.
پوآرو و هستینگز از کانال مانش عبور می‌کنند و به ملک رینالد می‌رسند که بین بولونی و کاله قرار دارد اما به محض ورود با خبر می‌شوند که ...

"قتل در زمین گلف" بعد از "ماجرای اسرارآمیز در استایلز" دومین اثری است که هرکول پوآرو و کاپیتان هستینگز در آن حضور دارند. این رمان برای دوستداران کاپیتان هستینگز اهمیت زیادی دارد، چون در طی همین داستان است که هستینگز با همسر آینده‌اش، خانم دولیس دووین آشنا می‌شود. این زوج خوشبخت بعدا صاحب دو دختر و دو پسر می‌شوند و به اتفاق هم به آرژانتین کوچ می‌کنند.

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!