بخريد و بخوانيد ...
زمین در حال محو
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

زمین در حال محو

(Disappearing Earth)
نویسنده: جولیا فیلیپس (Julia Phillips)
ترجمه: فاطمه رضایی نامجو
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1400 (چاپ 1)
قیمت: 88000 تومان  80000 تومان
تعداد صفحات: 316 صفحه
شابك: 978-600-182-691-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'زمین در حال محو':

در بعدازظهری از ماه اوت، در ساحل شبه‌جزیره‌ی کامچاتکای روسیه، دو خواهر کوچک یازده و هشت ساله ناپدید می‌شوند. در ماه‌های پیش رو که به یک سال می‌انجامد، تحقیقات پلیس ناکام می‌ماند. اخبار ناپدید شدن دختران در جامعه‌ی کوچک محصور، و به زعم برخی شخصیت‌ها در فرهنگی رو به سقوط، می‌پیچد و شخصیت‌های داستان به‌خصوص زنان را با احساس ترس و فقدان روبه‌رو می‌کند.

در طول یک سال، خواننده رفته‌رفته به زندگی و افکار شخصیت‌های متفاوت داستان قدم می‌گذارد که همگی حول محور گم شدن دختران می‌گردند؛ با ترس‌هایشان عجین می‌شود، خود را به جای آنان می‌گذارد و سرانجام شاید به‌جایشان زندگی می‌کند. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

داستان با این جملات آغاز می‌شود:

"سوفیا بدون صندل‌هایش لب آب ایستاده بود. آب به آهستگی بالا خزید و انگشتان پایش را پوشاند، آب شورِ خاکستری رنگ روی پوست سفید. آلیونا گفت: "دورتر از این نرو."

آب عقب نشست. آلیونا دید که زیر پای خواهرش شن‌هایی که از جاروی موج‌های کوچک بر جای ماندند، رد پایش را روی ماسه صاف کردند. سوفیا خم شد تا پاچه‌های شلوارش را بالا بزند. موی دم‌اسبی‌اش روی سرش برگشت. روی ساق پاهایش جای زخم خاراندن نیش پشه پیدا بود. آلیونا از نوع ایستادن محکم و استوار سوفیا پی برد که او به حرف‌هایش توجهی ندارد. گفت: "جرات داری، برو."

سوفیا رو به آب ایستاد. آب آرام بود. انگار دست موج‌هایی که خلیج را مانند آهنِ چکش‌خورده کرده بود، به آن نرسیده بود. جریان آب همان‌طور که به سمت اقیانوس آرام پیش می‌رفت و روسیه را پشت سر می‌گذاشت، قوی‌تر می‌شد؛ اما در اینجا رام بود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!