شناسنامه محصول
جهان‌های موازی
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

جهان‌های موازی

(Parallel Worlds: A Journey Through Creation, Higher Dimensions, and the Future of the Cosmos)
نویسنده: میچیو کاکو (Michio Kaku)
ترجمه: سارا ایزدیار، علی هادیان
ناشر: مازیار
سال نشر: 1399 (چاپ 21)
قیمت: 55000 تومان
تعداد صفحات: 448 صفحه
شابك: 978-964-5676-94-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 10 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4.5 امتیاز با رای 2 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید
نویسنده در مقدمه کتاب نوشته:
"... ستاره‌شناسان دریافته‌اند که جهان به‌طور فزاینده‌ای در حال گسترش است. به‌طور نامحدودی شتاب می‌گیرد، و به مرور زمان سردتر و سردتر می‌شود. در صورت ادامه این روند، در آینده شاهد "انجماد بزرگ" خواهیم بود. که در آن صورت، جهان در تاریکی و سرما فرو رفته و حیات هوشمند بکلی از بین خواهد رفت.
در این کتاب، به سومین انقلاب عظیم پرداخته شده است. کتاب موجود با کتاب‌های قبلی من در مورد فیزیک، یعنی "فراسوی اینشتین" و "ابرفضا"، که به معرفی مفاهیم جدید ابعاد بزرگ‌تر و نظریه ابرریسمان‌ها پرداخته‌اند، تفاوت دارد. در کتاب حاضر، به جای تمرکز بر فضا-زمان، بر روی پیشرفت‌های انقلابی کیهان‌شناسی در سال‌های اخیر تمرکز شده است که براساس یافته‌های جدید آزمایشگاه‌ها و از دورترین نقاط فضا و همچنین جدیدترین یافته‌های فیزیک نظری گردآوری شده‌اند. هدف این بوده است که این نوشته بودن نیاز به آشنایی قبلی با علم فیزیک یا کیهان‌شناسی قابل مطالعه و فهم باشد.
... امروزه با طغیان داده‌های جدید، با کمک ابزارهای جدیدی مثل ماهواره‌های فضایی که می‌توانند آسمان‌ها را بررسی کنند و با استفاده از آشکارسازهای جدید امواج گرانشی و به‌علاوه با کامل شدن اتم‌شکن‌های جدید به بزرگی یک شهر، فیزیکدانان بر این باورند که ما در حال ورود به سال‌های طلایی کیهان‌شناسی هستیم. به‌طور خلاصه، این بهترین زمان برای فیزیکدان بودن است. یا اینکه مسافری باشیم در این تحقیق، تا پرده از راز منشا خود و سرانجام جهان برداریم."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!