شناسنامه محصول
غریبه‌ای در قایق نجات
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

غریبه‌ای در قایق نجات

(The Stranger in the LifeboatThe Stranger in the Lifeboat: A NovelThe Stranger in the Lifeboat)
نویسنده: میچ آلبوم (Mitch Albom)
ترجمه: فرنوش جزینی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1400 (چاپ 1)
قیمت: 72000 تومان  62000 تومان
تعداد صفحات: 247 صفحه
شابك: 978-600-182-723-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'غریبه‌ای در قایق نجات':

با خود تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر روزی خداوند را صدا کنید و از او طلب کمک نمایید و خداوند واقعا مقابل شما ظاهر گردد؟ در رمان جدید و بسیار عمیق و سرشار از ایمان و امیدِ میچ آلبوم، گروهی از مسافران یک کشتی غرق شده، سوار بر قایق نجات، غریبه‌ای را از آب بیرون می‌کشند که ادعا می‌کند "خدا"ست و در پاسخ به ندای ککمک آن‌ها از خداوند در برابرشان ظاهر گشته و تنها در صورتی آنان را نجات می‌دهد که همگی با تمام وجود به او ایمان آورند ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

داستان با این جملات آغاز می‌شود:

"وقتی او را از آب بیرون کشیدیم، کوچک‌ترین خراشی روی بدنش نبود. این اولین چیزی بود که متوجهش شدم. بقیه‌ی ما همه پر از زخم و کبودی بودیم، اما او هیچ نشانی روی بدنش نبود، پوست صاف و گندم‌گون و موهای تیره و ضخیمی داشت که به خاطر آب دریا درهم گوریده شده بود. از سینه‌ی برهنه‌اش معلوم بود اندام عضلانی نداشت، احتمالا بیست ساله بود یا چشمانی آبی روشن، همان رنگی که از اقیانوس در تصورِ شماست موقعی که رویای تعطیلات مناطق گرمسیری را در سر می‌پرورانید - نه آن امواج خاکستری بی‌انتهایی که این قایق نجات پرازدحام را احاطه کرده و مثل یک قبرِ حاضر و آماده، انتظار ما را می‌کشید.

مرا از این‌که این‌قدر ناامیدت می‌کنم ببخش، عشقم. سه روز است که از غرق شدن کشتی گلکسی می‌گذرد. تا اکنون کسی به جست‌وجوی ما نیامده است. من سعی می‌کنم مثبت فکر کنم و ایمان داشته باشم که نجات نزدیک است. اما از لحاظ آب و غذا کمبود داریم. این دوروبر پر از کوسه است. من تسلیم شدن را در چشمان بسیای از دوستان در قایق می‌بینم. کلمات "ما دیگه می‌میریم" را بارها و بارها می‌شنوم ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 ميچكا منصور:  عالی مثل همیشه