بخريد و بخوانيد ...
آیین دوست‌یابی و تاثیرگذاری بر افراد
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

آیین دوست‌یابی و تاثیرگذاری بر افراد

(How to Win Friends & Influence People)
نویسنده: دیل کارنگی (Dale Carnegie)
ترجمه: فرشته پرنیان خوی
ناشر: هورمزد
سال نشر: 1402 (چاپ 11)
قیمت: 189000 تومان
تعداد صفحات: 353 صفحه
شابك: 978-600-5361-08-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 6 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'آیین دوست‌یابی و تاثیرگذاری بر افراد':

... این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه اعتماد به نفس، قدرت نفوذ و تاثیرگذاریتان را بر دیگران بالا برده و دیگران را وادار کنید با شما به تعامل بپردازند.

با مطالعه کتاب حاضر پی خواهید برد که راز بزرگ ارتباط با دیگران چیست، چگونه می‌توان فردی خوش‌مشرب بود و توجه دیگران را به خود جلب کرد. همچنین می‌آموزید چگونه انتقاد کنید تا مورد تنفر طرف مقابلتان قرار نگیرید و در نهایت روش‌هایی برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند و دوستان خوبی بیابید، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نویسنده در این کتاب قوانینی را به شما معرفی می‌کند که با وجود گذشت سال‌های زیادی که از انتشار اولین چاپ کتاب می‌گذرد، همچنان کاربرد دارند و با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در زندگی شخصی و روابط اجتماعی‌تان تغییرات مثبتی ایجاد کنید. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:

"در تاریخ 7 می 1931، شورانگیزترین تعقیب و گریز تاریخ شهر نیویورک به نقطه اوج خود رسید. بعد از هفته‌ها جست‌وجو، کرولی، مرد دو هفت‌تیره، قاتلی مسلح که نه سیگار می‌کشید و نه مشروب می‌خورد، در آپارتمان نامزد خود در خیابان وست‌اند گیر افتاده بود. صدوپنجاه پلیس و کارآگاه، مخفیگاه او را در طبقه بالای عمارتش محاصره کردند. آن‌ها تمام حفره‌های روی بام را وارسی و سعی کردند کرولی (کسی که یک پلیس را به قتل رسانده بود) را با گاز اشک‌آور بیرون بیاورند. سپس اسلحه‌های خود را روی ساختمان‌های اطراف مستقر کردند و بیشتر از یک ساعت یکی از مناطق مسکونی کوچک نیویورک از پژواک صدای اسلحه‌ها پر شد. کرولی پشت یک صندلی پر از خرده‌ریز پناه گرفته بود و بی‌وقفه به‌سمت پلیس‌ها شلیک می‌کرد. ده‌هزار نفر با هیجان شاهد درگیری بودند. تا حالا چنین چیزی در پیاده‌روهای نیویورک مشاهده نشده بود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!