شناسنامه محصول
خاطرات محرمانه یک پزشک تازه‌کار
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

خاطرات محرمانه یک پزشک تازه‌کار

(This is Going to Hurt: Secret Diaries of a Junior Doctor)
نویسنده: آدام کی (Adam Kay)
ترجمه: نیلوفر حسن‌زاده
ناشر: ستاک
سال نشر: 1402 (چاپ 4)
قیمت: 200000 تومان
تعداد صفحات: 199 صفحه
شابك: 978-600-8883-29-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 9 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'خاطرات محرمانه یک پزشک تازه‌کار':

خاطرات محرمانه‌ی دکتر آدام کی که پس از سپری کردن روزهای بی‌پایان، شب‌های بی‌خوابی و تعطیلات از دست رفته نوشته شده‌اند، تصویرگر روزهای خدمت او در خط مقدم سرویس سلامت ملی بریتانیاست.

خاطراتی که بامزه، ترسناک و غیرمنتظره هستند و زندگی شخصی و حرفه‌ای یک پزشک جوان را روایت می‌کنند. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:

"تصمیم گرفتن برای فعالیت در رشته‌ی پزشکی درواقع شبیه به ایمیلی‌ست که اوایل ماه اکتبر دریافت می‌کنید و در آن از شما درخواست شده منوی غذاهای مورد علاقه‌تان را برای مهمانی کریسمس انتخاب کنید. بدون شک، شما خوراک جوجه انتخاب می‌کنید و خودتان را از هرگونه اتفاق عجیب و خطر احتمالی نجات می‌دهید. و در نهایت به نظر می‌رسد همه چیز خیلی عالی سر جای خودش قرار دارد. اما اگر یک نفر روز قبل ویدیوی هولناکی از کارخانه‌ی کشاورزی به اشتراک بگذارد و شما به طرز اتفاقی شاهد کنده شدن نوک توده‌ی عظیمی از جوجه‌های نگون‌بخت باشید، آن وقت تکلیف چیست؟ یا مثلا اگر موریسی در ماه نوامبر بمیرد و شما برای احترام به او کاملا به سبک زندگی‌ای که انحصارا وابسته به مصرف گوشت است پشت پا بزنید چطور؟ یا مثلا، اگر ناگهان به خوراک فیله‌ی مرغ حساسیت مرگباری پیدا کنید، چه باید کرد؟ در نهایت هیچ‌کس نمی‌داند چه چیزی سر میز شام انتظارش را می‌کشد ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 نگين بختياري:  عالی