شناسنامه محصول
سرزمین موعود
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

سرزمین موعود

(A Promised Land)
نویسنده: باراک اوباما (Barack Obama)
ترجمه: علی سلامی
ناشر: نشر نون
سال نشر: 1400 (چاپ 2)
قیمت: 158000 تومان  142500 تومان
تعداد صفحات: 781 صفحه
شابك: 978-622-7566-11-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 13 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'سرزمین موعود':

کتاب جلد اول از مجموعه‌ای دو جلدی است که حاوی خاطرات خودنوشت باراک اوباما، چهل‌وچهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، است و در آن به وقایع سال‌های ریاست جمهوری او از سال 2009 تا 2017 پرداخته شده.

فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:

"از تمام اتاق‌ها، سالن‌ها و ساختمان‌های تاریخی‌‌ای که کاخ سفید و پیرامونش را تشکیل می‌دهد ستونگان غربی را بیش از همه دوست داشتم.

به‌مدت هشت سال، روزم را این مسیر شکل می‌داد، سفری یک‌دقیقه‌ای و در فضای باز از خانه به دفتر و از دفتر به خانه. در اینجا بود که نخستین سیلی باد زمستانی یا نبض گرمای تابستانی را حس کردم؛ جایی که در آن، افکارم را جمع می‌کردم و به جلساتی می‌اندیشیدم که پیش‌رو داشتم، استدلال‌هایم را برای اعضای بدبین کنگره یا رای‌دهندگان مضطرب آماده می‌کردم یا خود را برای این تصمیم یا آن بحران خزنده آماده می‌ساختم.

در نخستین روزهای کاخ سفید، دفاتر اجرایی و اقامتگاه خانواده رئیس‌جمهور زیر یک سقف واقع شده بود و ستونگان غربی کمتر از یک جاده با طویله اسب‌ها فاصله داشت. اما وقتی تدی روزولت تصدی امور را به دست گرفت، فهمید که یک ساختمان به‌تنهایی نمی‌تواند پذیرای کارکنان جدید، شش بچه پرسروصدا و سلامت عقلش باشد ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 اميرحسين واحد:  عالی