شناسنامه محصول
انجمن جین آستن
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

انجمن جین آستن

(The Jane Austen Society)
نویسنده: ناتالی جنر (Natalie Jenner)
ترجمه: شیرین شکراللهی
ناشر: کوله‌پشتی
سال نشر: 1399 (چاپ 1)
قیمت: 45000 تومان
تعداد صفحات: 303 صفحه
شابك: 978-600-461-420-7
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'انجمن جین آستن':

درست بعد از جنگ جهانی دوم، افرادی که در ظاهر هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند، گرد هم می‌آیند تا از میراث جین آستن محافظت کنند.
حدود صدوپنجاه سال پیش، روستای چاوتون آخرین منزلگاه جین آستن بود و حالا چند تن از اقوام دورش در آنجا ساکن هستند و باتوجه به مصائب بعد از جنگ در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند. حالا که میراث آستن به خطر افتاده است، افرادی که هرکدام در سکوت خود با حزن و فقدان عزیزانشان دست‌وپنجه نرم می‌کنند - برخی به‌خاطر جنگ اخیر، برخی بر اثر اتفاقی که سال‌ها پیش افتاده - به انجمن جین آستن جان می‌بخشند تا به حراست از خانه او و آخرین یادگارهایش بشتابند … (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"روی دیوار سنگی کوتاه دراز کشیده بود، زانوهایش را جمع کرده و خودش را کش‌وقوس می‌داد. صدای پرندگان که صبح زود شروع به خواندن کرده بودند همچون چکش بر فرق سرش می‌کوبید. همان‌طور که به‌آرامی آنجا دراز کشیده بود و رو به آسمان داشت، می‌توانست مرگ را در حیاط کوچکِ کلیسا اطراف خود احساس کند. حتما خودش هم که بالای دیوار آرمیده بود همچون تندیسی به‌نظر می‌آمد که پیکرش به شکل سکوتی جاویدان تراشیده شده و روی مقبره‌اش خاموش است. هیچ‌وقت روستای کوچکش را ترک نکرده بود تا کلیساهای جامع کشور را ببیند، اما در کتاب‌ها خوانده بود که تندیس فرمانروایان باستان دقیقا به همین شکل بالای مقبره‌های رفیعشان قرار دارد تا انسان‌های سطح پایینی مثل خودش قرن‌ها بعد مبهوت جبروتشان شوند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!