بخريد و بخوانيد ...
وضعیت قرمز (مجموعه ربات آدم‌کش 1)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

وضعیت قرمز (مجموعه ربات آدم‌کش 1)

(All Systems Red (The Murderbot Diaries (1)))
نویسنده: مارتا ولز ( Martha Wells)
ترجمه: فرزین سوری
ناشر: پرتقال
سال نشر: 1403 (چاپ 6)
قیمت: 150000 تومان
تعداد صفحات: 126 صفحه
شابك: 978-600-462-738-2
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'وضعیت قرمز (مجموعه ربات آدم‌کش 1)':

در سیاره‌ای دوردست تیمی از محققان و کاشفان مشغول نمونه‌برداری و آزمایش هستند و به‌هیچ‌وجه خبر ندارند که اندروید امنیتی‌شان، آزادی عمل خودش را به دست آورده و کاملا هوشیار است. ولی به جای اینکه همه‌ی تیم را قتل‌عام کند، ترجیح می‌دهد در آرامش سریال‌های آبدوغ‌خیاری تماشا کند. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"بعد از اینکه ماژول سرفرماندهی‌ام را هک کردم، خیلی راحت می‌توانستم از آن قاتل‌های زنجیره‌ای دیوانه بشوم، اما در عوض متوجه شدم می‌توانم به فید برنامه‌های سرگرمی وصل شوم که از ماهواره‌های شرکتی پخش می‌شدند. از آن‌لحظه بیش از 35000 ساعت یا همین حدود گذشته است و در این‌مدت مرتکب قتل نشده‌ام؛ احتمالا فقط کمی کمتر از 35000 ساعت فیلم و سریال و کتاب و نمایشنامه و موسیقی مصرف کرده‌ام. به‌عنوان ماشین کشتاری سنگ‌دل، بدجوری کوتاهی کرده‌ام.
البته هنوز هم کار می‌کردم؛ قرارداد جدیدی بسته بودم و امیدوار بودم تحقیق میدانی دکتر وولسکو و دکتر بارواژ زودتر به پایان برسد و برگردیم به اقامتگاه تا بتوانم قسمت 397 سریال ظهور و سقوط پناهگاه را ببینم.
راستش را بگویم حسابی حواسم پرت بود. قراردادم خسته‌کننده بود و داشتم با خودم فکر می‌کردم چطور است از طریق کانال مخابراتی اضطراری که مخصوص هشدارهای حیاتی است، به شبکه‌ی سرگرمی وصل بشوم و بدون اینکه سیستم اصلی فعالیتم را ثبت کند، موسیقی گوش بدهم. انجام چنین هکی بیرون از اقامتگاه، کار سختی بود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!