بخريد و بخوانيد ...
بی‌نازنین
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

بی‌نازنین

نویسنده: کیوان ارزاقی 
ناشر: افق
سال نشر: 1398 (چاپ 4)
قیمت: 25000 تومان
تعداد صفحات: 162 صفحه
شابك: 978-600-353-135-2
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 12 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'بی‌نازنین':

مانی با ایمیلی عجیب از زنی به نام سایه مواجه می‌شود و با زیرکی پاسخ می‌دهد و جواب می‌گیرد. رفته‌رفته رابطه‌ای اینترنتی شکل می‌گیرد، اما در ادامه پای آدم‌هایی به ماجرا باز می‌شود که مانی فکرش را هم نمی‌کرد. حالا او باید با حقایقی از زندگی و مسائل گذشته‌اش روبرو شود. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"موضوع: قرص زاناکس را فراموش کن!
سلام
حتما از دیدن این ایمیل تعجب می‌کنی. حق داری.
باید بگویم که من عادت دارم هفته‌ای یک بار اسپم‌های ایمیلم را چک کنم. هرچند در این مدت، غیر از آگهی‌های تبلیغاتی شرم‌آور و عکس هنرپیشه‌های درجه‌چندم سینما و سوژه‌های آب‌دوغ‌خیاری، ندیده‌ام، ولی عادتم را هم ترک نکرده‌ام. همیشه فکر می‌کردم شاید لابه‌لای این آشغال‌ها، ایمیل خوبی باشد که امروز ایمیل شما را دیدم.
معمولا وقتی اولین بار برای کسی ایمیل می‌فرستی، احتمال دارد سیستم اشتباه کند و آن را جایی بفرستد که نباید! انسان با داشتن کتاب‌های راهنما، صد و بیست و چهار هزار پیغمبر، معلم و مربی به قاعده‌ی تمامِ طول و عرض تاریخ اشتباه کرده و می‌کند، وای به حال کامپیتوتر و این نامه‌های برقی فوری‌فوتی که هیچ شناختی از آدم و زبان و مرامش ندارند و فرق اینباکس و اسپم را نمی‌دانند.
شما هر روز هم که سر ساعت شش عصر به منزل بروی، باز امروز که زنگ بزنی، یکی از اهالی خانه با تعجب از پشت آیفون می‌پرسد: "کیه؟" انگار اصلا منتظر برگشتت به خانه نبوده‌اند! پس نباید توقع داشت که کامپیوتر اشتباه نکند ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 مژگان حسيني:  در مجموع نوآوری جالبی بود. موضوع، فضا و جریان پیشرونده کتاب بسیار جالب و پرکشش شروع شد. به نحوی که با بی‌صبری و شوق، تصور یک اثر فکری زیبا را انتظار می‌کشیدم. ولی در پایان کمی همراه ابتذال به پایان رسید و خواننده را به واقعگرایی کریه پرتاب کرد. به همین دلیل شخصیتهای کتاب از انسجام منطقی خالی شدند.