بخريد و بخوانيد ...
راهنمای دوست‌داشتنی بودن به روش آدری هپبورن
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

راهنمای دوست‌داشتنی بودن به روش آدری هپبورن

(How to be Lovely: The Audrey Hepburn Way of Life)
نویسنده: ملیسا هلسترن (Melissa Hellstern)
ترجمه: یاسمن رضایی
ناشر: میلکان
سال نشر: 1402 (چاپ 34)
قیمت: 265000 تومان
تعداد صفحات: 222 صفحه
شابك: 978-600-7443-22-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (1.5 امتیاز با رای 2 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'راهنمای دوست‌داشتنی بودن به روش آدری هپبورن':

سال‌هاست از میان ما رفته و مدام محبوب‌تر می‌شود؛ چون هر روز بیش‌تر از گذشته مشخص می‌شود جانشینی ندارد. کتابی که می‌خوانید اما فقط درباره زندگی خانم آدری هپبورن نیست. ملیسا هلسترن، در این کتاب مشهور و پرفروش بین‌المللی‌اش، کوشیده از میان گفته‌ها و خاطرات ستاره‌ی "تعطیلات رومی" و "صبحانه در تیفانی"، از سال‌های تلخ جنگ جهانی تا دوران آرامش در سوئیس، راه‌ورسم آدری‌بودن، و روش زندگی را بیرون بکشد؛ در ده فصل. آکنده از زیبایی، مهربانی، ایمان، سرزندگی و امید. پیچیده‌شدن در همان تصویر آشنایی که از او در خاطر داریم: یک بازیگر، یک خانم خانه، یک مادر، یک ستاره‌ی مد، مظهری از زن رشدیافته در شهرهای مدرن قرن بیستم، و البته یک عاشق شکلات! خلاصه که کتابی است در این‌باره: اگر بزرگ‌ترین ستاره‌ی دنیا هم باشی، اول باید یاد بگیری قشنگ زندگی کنی. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
متن کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"روزی روزگاری، آدری هپبورن فقط یک دختربچه بود - دختری که به کلاس باله می‌رفت و آرزو داشت آنا پاولوای آینده باشد. دختری که با برادرهایش از درخت بالا می‌رفت، در اتاقش کتاب می‌خواند و گاهی احساس بی‌اطمینانی می‌کرد، اما یاد گرفته بود ادامه بدهد. دختری که عاشق این بود که دوست داشته شود، درست مثل همه‌ی ما.
همین‌طور که دخترک بزرگ می‌شد، با سختی‌ها و اتفاقاتی که در مقطعی از زندگی برای همه‌ی ما رخ می‌دهد روبه‌رو شد: ناامیدی، خستگی، کشمکش و خالی شدن حساب بانکی و البته برخی از اتفاقاتی که همه‌ی ما به‌راحتی نمی‌توانیم آن‌ها را درک کنیم: موفقیت یک‌شبه، سقط جنین و تهیه‌کننده‌های استودیو، آن‌هم در حالی که مردم دنیا دارند نگاهت می‌کنند ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 آیدا محمدی بیگی:  من فکر می‌کنم این کتاب برای کسانی لذت‌بخش خواهد بود که طرفدار ادری باشن چون این کتاب زندگی‌نامه ادری و تیکه‌هایی از گفتارهایش است