بخريد و بخوانيد ...
سه جرم کیهانی
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

سه جرم کیهانی

(The Three-Body Problem)
نویسنده: سیکسین لیو (سیشین لیو) (Cixin Liu)
ترجمه: شهناز صاعلی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1403 (چاپ 2)
قیمت: 410000 تومان
تعداد صفحات: 416 صفحه
شابك: 978-600-182-579-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'سه جرم کیهانی':

در زمان انقلاب فرهنگی چین، در قالب یک پروژه‌ی نظامی، پیامی رادیویی با هدف برقراری ارتباط با موجودات بیگانه به فضا ارسال می‌شود. این پیام توسط یک تمدن فضایی رو به نابودی دریافت می‌شود و آنها تصمیم می‌گیرند تا برای نجات خود و هم‌نوعانشان، زمین را تسخیر کنند. اهالی زمین پس از اطلاع از این موضوع به دو دسته تقسیم می‌شوند. عده‌ای مصمم هستند تا به موجودات بیگانه کمک کنند تا بدین‌ترتیب زمین را از فساد و تباهی که آن را فراگرفته رهایی بخشند. گروهی دیگر نیز تصمیم دارند در مقابل این تجاوز بیگانگان به سیاره‌شان مقاومت کنند ...
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"اتحاد سرخ به مدت دو روز مرکز فرماندهی بریگاد سرخ 28 آوریل را مورد حمله قرار داد. پرچم‌های سرخ آن‌ها بی‌امان در اطراف ساختمان بریگاد سرخ در اهتزاز بود، همچون آتشی که ولع بلعیدن جنگل را دارد.
فرمانده اتحاد سرخ نگران بود البته نه به دلیل مقاومت بریگاد سرخ در برابر آن‌ها. چون در حدود دویست نفر افراد بریگاد سرخ 28 آوریل در مقابل سربازان کهنه‌کار اتحاد سرخ، سربازانی تازه‌کار و مبتدی بیش نبودند، گارد سرخ اتحاد سرخ در آغاز انقلاب پرولتاری بزرگ در ابتدای سال 1966 تشکیل شد و با داشتن تجربه‌ی پر جاروجنجال تورهای انقلابی در سراسر کشور و صف‌آرایی عظیم دیدار با رئیس مائو در میدان تیانانمن آبدیده و ورزیده شده بود.
فرمانده اتحاد سرخ از ده دوازده اجاق آهنی داخل ساختمان می‌ترسید که پر از مواد منفجره بودند و به وسیله چند چاشنی الکتریکی به هم متصل شده بودند. فرمانده آن‌ها را نمی‌دید، اما مثل آهنی که کشش آهن‌ربای نزدیکش را ردیابی می‌کند، وجود مواد منفجره را حس می‌کرد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!