بخريد و بخوانيد ...
همه می‌میرند
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

همه می‌میرند

(All Men Are Mortal)
نویسنده: سیمون دوبوار (Simone de Beauvoir)
ترجمه: مهدی سحابی (Mehdi Sahabi)
ناشر: نشر نو
سال نشر: 1402 (چاپ 24)
قیمت: 300000 تومان
تعداد صفحات: 415 صفحه
شابك: 964-7443-27-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'همه می‌میرند':

رژین بازیگر زیبا، موفق، و خودخواهی است که در دهه 1932 با مرد ایتالیایی عجیب و غریبی به نام ریموند فوسکا در فرانسه ملاقات می‌کند. در ابتدا فوسکا تمایلی به دوستی با او ندارد، اما بعد به نظر می‌رسد که عاشق رژین می‌شود و به همین‌خاطر راز خود را برای او فاش می‌کند: اینکه او جاودانی است و نمی‌میرد. رژین در ابتدا ابعاد این راز را درک نمی‌کند اما پس از مدتی فوسکا ناپدید می‌شود، و وقتی بالاخره رژین او را پیدا می‌کند، او داستان زندگی خود را برای رژین تعریف می‌کند ... (برگرفته از خلاصه داستان کتاب در وب سایت ویکی‌پدیا)

داستان با این جملات آغاز می‌شود:

"پرده دوباره بالا رفت؛ رژین سر خم کرد و لبخند زد؛ در روشنایی چلچراغ بزرگ لکه‌های گلگونی بر فراز پیراهنهای رنگارنگ و لباسهای تیره رسمی مردان می‌رقصید؛ در هر چهره چشمانی بود، در ژرفای همه چشمها رژین سر خم می‌کرد و لبخند می‌زد؛ تئاتر کهنه از خروش آبشارها و غرش بهمنها انباشته بود؛ نیروی سهمگینی رژین را از زمین وا می‌کند و به سوی آسمان می‌کشاند. دوباره سر خم کرد. پرده پایین افتاد و رژین دست فلورانس را در دست خود حس کرد؛ به تندی دست او را رها کرد و به‌سوی در رفت.

کارگردان گفت: - پنج بار کف زدند، خوب است.

- برای یک تئاتر شهرستانی خوب است.

از پله‌ها به‌سوی سالن انتظار رفت. با دسته‌گل منتظرش بودند؛ به یکباره از آسمان به زمین افتاد. هنگامی که ناپیدا و ناشناس در تاریکی تئاتر نشسته بودند نمی‌شد دانست کیستند. می‌شد چنین بپنداری که در برابر مجمعی از خدایانی؛ اما همین که با تک تک آنان روبرو می‌شدی، می‌دیدی که مردمانی بینوا و بی‌مقدارند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!