شناسنامه محصول
چگونه در یک فیلم ترسناک زنده بمانیم؟
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

چگونه در یک فیلم ترسناک زنده بمانیم؟

(How to Survive a Horror Movie: All the Skills to Dodge the Kills)
نویسنده: ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith)
ترجمه: حسین یعقوبی
ناشر: چشمه
سال نشر: 1398 (چاپ 1)
قیمت: 20000 تومان
تعداد صفحات: 133 صفحه
شابك: 978-600-229-993-2
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'چگونه در یک فیلم ترسناک زنده بمانیم؟':

... نویسنده کتاب در نقش مرشدی فرزانه خواننده را به سفری خطرناک و ترسناک به جهانی به نام وحشت‌آباد می‌برد و در این سفر با طنزی ظریف به قواعد و کلیشه‌های سینمای وحشت و زیرگونه‌هایش می‌پردازد. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"راز مگویی سال‌هاست در سینه‌ام مانده. موضوعی که مدت‌هاست وجدان مرا آزار می‌دهد. گفتنش کار ساده‌ای نیست. یک‌جورهایی احساس کلافگی و خفگی می‌کنم اما باید بگویم ...
متاسفم!
عذر می‌خواهم؛ از این‌که مسبب جوان‌مرگ شدن یا کوتاه‌تر شدن عمر بسیاری آدم‌ها شده‌ام؛ شخصیت‌هایی که برخلاف میل‌شان قربانی جاه‌طلبی هنری من شدند. پرستارهای خوش‌بروروی بچه، پلیس‌های دودل، والدین ازخودراضی و سرکوب‌گر، دوست‌پسرهای خوش‌نیت و بدطینت، نوجوانانی که یک عالم آرزو داشتند، و بزرگ‌سالانی که شبانه‌روز کار می‌کردند. تمام شخصیت‌ها و تیپ‌هایی که فقط‌وفقط برای لبخند طلایی گیشه روانه‌ی کنج قبرستان شدند. بعضی‌شان زود تسلیم می‌شدند و بعضی‌ها جان‌سخت‌تر بودند و تا کمی پیش از تیتراژ انتهایی فیلم دوام می‌آوردند. وجه مشترک تمام‌شان این بود که در یک لحظه‌ی مهم و سرنوشت‌ساز تصمیم غلط می‌گرفتند؛ وقتی که باید از خانه خارج می‌شدند از پلکان بالا می‌رفتند، یا وقتی که برای نجات جان‌شان باید بیدار می‌ماندند و پلک هم می‌زدند تخت می‌خوابیدند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!